Kategorie

Wybierz interesujący Cię dział

Ostrzegamy przed sklepem Euro-24.com.pl!

Data: 22.05.2014 Autor: Jakub Kosek
W1siziisijiwmtqvmduvmjivmtvfmzvfmddfoti2x0v1cm9nbdiymi5wbmcixsxbimuilcjqcgcixsxbinailcj0ahvtyiisijewmjr4mziwiyjdxq

„Z pasją dostarczamy to co najlepsze!” – brzmi dumnie hasło reklamowe Euro-24.com.pl. Jednak czytając opinie klientów e-sklepu można zauważyć jedynie, że z pasją to oni towarów nie dostarczają.

Serwis Euro-24.com.pl oferuje, m.in. sprzęt RTV, telefony komórkowe, akcesoria komputerowe, gry, konsole i wiele innych towarów w atrakcyjnych cenach. Problem w tym, że od stycznia bieżącego roku możemy natknąć się niemal wyłącznie na negatywne opinie, dotyczące tego sklepu.

Podobnych do zacytowanych poniżej komentarzy można odnaleźć na forach internetowych dziesiątki:

Witam, przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Nikomu nigdy nie życzę, żeby musiał mieć do czynienia z takim brakiem profesjonalizmu- lekko mówiąc! Nie polecam! - Tusska.

To nie sklep tylko parodia , najpierw czekanie na spakowanie potem wyslanie , po 2 tyg odpowiedz o pomylce i ciag dalszy czekania poltora miesiaca ani kasy ani produktu i ciagle sciemnianie a to godziny pracy a to dni robocze zwalaja wine na kurierow , jak ktos chce cos kupic to NIE W TYM SKLEPIE przestrzegam - Marek.
(źródło: www.opineo.pl)

W serwisie Opineo.pl portal Euro-24 zebrał wiele negatywnych komentarzy, pokaźne grono klientów zamierza zgłosić bądź już zgłosiło sprawę na policję. Nie dziwi też fakt, że sklep nie uczestniczy w programie Słucham Swoich Klientów. W innym miejscu można przeczytać taki oto wpis:

wpis.png
(źródło: http://e-interwencja.pl/euro-24compl-czy-zostalem-oszukany.html)

Co do profesjonalizmu samej strony - przede wszystkim klienci mieli mieć 100% gwarantowanej satysfakcji. Przynajmniej według błyskotliwego „certyfikatu” zamieszczonego na stronie.

e3.png

Jeden nieaktywny znaczek pod zakładką „Bezpieczne zakupy” to faktycznie bardzo rzetelne potwierdzenie wiarygodności firmy… Niestety nie wszyscy zwracają uwagę na tego typu - nic nie znaczące, fejkowe emblematy.

Kolejny element – Facebook. Niemożliwe, nawet mają oddzielną zakładkę na stronie i zachęcający do odwiedzin napis: Zobacz co dzieje się na Facebooku!

e4.png

No to zobaczmy:

e5.png

Tutaj dopiero się dzieje. Dokładnie rzecz ujmując - nic się nie dzieje. Fanpage stworzony 12 stycznia 2013 roku, zero postów, wpisów, zdjęć, w porządku - jest 26 osób (chyba z kosmosu), które to lubią, adres strony i oczywiście hasło:
„Z pasją dostarczamy to co najlepsze”.

Zatem jak widać z tym „profesjonalizmem” to też nie tak kolorowo. Sklep dalej funkcjonuje, a poszkodowanych osób przybywa. Według pokrzywdzonych internautów - w siedzibie firmy Europedia, przy ul. Złotej 61 w Warszawie nie ma żadnego jej przedstawiciela, a kontakt z właścicielem jest niemożliwy. Co robić?

Można zgłosić daną sprawę na policję, część osób już podjęło tego typu kroki. Możliwe, że w niedługim czasie tematem zajmie się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na ten moment warto zgłosić się do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumenta.

Oczywiście ostrzegamy przed Euro-24.com.pl! Zawsze przed podjęciem decyzji o kupnie towarów w sklepach internetowych warto sprawdzić komentarze w sieci, obejrzeć dokładnie stronę, sprawdzić rzetelność zamieszczonych na niej certyfikatów oraz prześledzić działalność firmy w mediach społecznościowych, bo - niestety - niektórym organizacjom wyłącznie kantowanie wychodzi z pasją.

Skomentuj

gal
około 4 lat

"strona wygląda profesjonalnie"?! ktoś chyba nigdy nie był na żadnej stronie normalnego sklepu internetowego...

cd_s
około 4 lat

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/SearchDetails.aspx?Id=40b6e4f5-c59c-4bf1-957a-c60814505e2d

Taki problem poszukać w CEIDG i wziąć za ja... jądra?

PolishKicz
około 4 lat

hehe

DionizyOszust
około 4 lat

Odkryłem że wszystko w nazwie z 24 ,równiez na aledrogo to kanciarze. PRZESTRZEGAM ! ! !.

kasia
około 4 lat

Zostałam oszukana przez ten sklep :(

mnlf
około 4 lat

Dlatego robiąc zakupy przez internet zawsze należy płacić kartą albo przez paypal.

Gdyby cokolwiek było nie tak ze sklepem, nie chciał rozpatrzyć reklamacji, spóźniał się ze zwrotem pieniędzy itp, to zawsze można zrobić chargeback i bez najmniejszych problemów pieniądze wracają, a to jakim sposobem operator karty płatniczej je odzyska klienta nie musi obchodzić, z bankiem taki oszust nie wygra, a poza tym banki są ubezpieczone od sytuacji w których np sklep zbankrutuje i nie ma komu zabrać.

Popierają nas

Walkę z podróbkami wspierają znane marki

Facebook

Dołącz do walki z podróbkami

Wspieraj nas

Wstaw nasz baner na swoją stronę